keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Ilus on vaatajan silmis


Viime viikonlopun vietin taas Suomessa, ja ai että kun kiva viikonloppu olikaan. Perjantaina olin kaverini synttäreille, ja oli superkiva ilta, vaikka lähdinkin itse totuttua aikaisemmin kotiin. Naistenpäivän kunniaksi paikalle oli kutsuttu vain naispuolisia juhlioita, ja tarjoilutkin olivat teemaan mukaisesti vaaleanpunaisia ja tyttömäisiä. Ihana idea mielestäni!

Äidin ja minun ruusut naistenpäivälahjaksi isältäni! <3

Kävin viikonloppuna kävelemässä meren jäällä ensimmäistä kertaa tänä talvena. Rakastan merellä kävelyä, minun on ehdottomasti ainakin kerran päästävä joka talvi kävelemään meren päällä. Tänä vuonna sain samalla nauttia ihanasta auringonlaskusta..



Lauantai kului Helsingin jäähallissa kannustaen Suomi kaksoisvoittoon muodostelmaluistelun junioreiden MM-kilpailuissa. Yleisössä oli aivan mahtava fiilis, ja joukkueiden ohjelmat olivat luonnollisesti sitäkin mahtavempia. Aivan ihanaa katsottavaa!


Team Russia 1

Suomen Musketeers siis voitti ja Team Fintastic oli niukasti toisena. Oikeasti olisin halunnut, että molemmat joukkueet olisivat voineet voittaa!! Olen itsekin ennen harrastanut luistelua, siksi tämä innostuneisuus. ;)

Helsingin luistelijoiden Musketeers


Nyt soi: The National - Slipping Husband

2 kommenttia:

  1. Voi ylpeänä täällä olen kun näin tuon biisisuosituksen tossa lopussa! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin.. Arvaa vaan kenen takia oon ylipäätään tutustunut bändiin;D

      Poista