perjantai 6. syyskuuta 2013

Õhtust!

Ahh olen niin iloinen perjantaista! Ensimmäinen kouluviikkoni oli nimittäin aika rankka. Minulla on paljon kursseja, joihin sisältyy paljon itsenäisiä lukutehtäviä, ja olen lukemisessa tavattoman hidas. Olen kuitenkin aivan innoissani kaikista kursseistani, aiheet ovat todella mielenkiintoisia. Opiskelumotivaationi on siis aivan kohdillaan! Kouluhommmien lisäksi olen häärinyt ahkerasti tukioppilastöiden parissa ja yrittänyt urheillakin jonkun verran.

Niin ja tuli tuo detoxikin suoritettua kunnialla läpi! Tänään on siis viides ja viimeinen päiväni tätä ruokavaliota. Olo on tällä hetkellä suorastaan mahtava - terveellinen ja puhdas. Huomenna kirjoittelen tarkat ohjeet detoxin suorittamiseen, sillä nyt pitää jo kiiruhtaa yli-ihanan Sunlight Heartin keikalle.


ILOISTA VIIKONLOPPUA! Toivottelee yksi yli-iloinen tyttö:)!

Nyt soi: Maskinen - Kärlek Vid Sista Ögonkastet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti