sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Millest mõtled?


1. Alkupalaa lemppariravintolassani F-Hooneessa. 2. Kurssivalintani syyslukukaudelle. Olen aivan yli-innoissani!! 4. Piritan rannalla.


Turun roadtrip meni todella kivasti! Ensin söimme Di Trevissä lounasta, jonka jälkeen siiryimme Emilialle jälkkäreille. Päiväreissuamme Turkuun siivitti huonot säät, joten kuvia ei oikein tullut otettua. Jälkeenpäin harmitti, etten edes ottanut meistä kaikista tytöistä yhteiskuvaa.:( Onneksi kaikki ovat kuitenkin tulossa pian Tallinnaan käymään, ehkä silloin saamme tilanteen korjattua!


Ensimmäinen ystäväni Tallinnassa, Wilma, jättää Tallinnan ja lähtee muille maille aivan toisiin haasteisiin :(. Vaikka tämä onkin kovin surullista, niin järjesti Wilma meille parhaat mahdolliset läksiäiset, joita tähditti mitä mahtavimmat tarjoilut. Joku osaa kokata, sen voin sanoa!


Viime viikon olin kovin kipeänä, en edes poistunut kotoani. Vaikka tylsää olikin, huomasin kuinka hyvin minulla on asiat Tallinnassa, ja kuinka moni täällä oikeasti minusta välittää.<3 Emma ja Salla olivat aivan korvaamattomia, he asuivat luonani, ja auttoivat minua aivan kaikessa. Sen lisäksi todella moni ystäväni kävi minua moikkaamassa. Petra ja Alex tulivat luokseni suklaakakkujen ja kukkien kanssa, ja Alex valmisti minulle mitä parhainta kasviskeittoa. Vitsailinkin, että voisin viettää vaikkapa joka sunnuntain sairaana, jos tällainen kohtelu toistuu kipeänä ollessani. :D

*

Huomenna minulla alkaa oppitunnit, mistä olen erittäin innoissani. Nyt kuitenkin kiirettä pukkaa, sillä olen menossa hyvän ystäväni kanssa kesän viimeiseen näytökseen Katusekinossa. Hyvää koulun alkua ja kesän loppua kaikille :) !

Nyt soi: The xx - Islands

2 kommenttia:

  1. Katusekino on ihana, harmi kun nyt viimeiset pari viikkoa on ollut niin viileet säät, ettei oo viitsinyt käydä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi mäkin tykästyin tohon Katusekinoon, harmi, että nyt se jo suljetaan. Heh oli kyllä kylmä, mulla oli talvitakki päälläni :D

      Poista